آ
-
آموزش غنیسازی روابط بین فردی
اثربخشی آموزش غنیسازی روابط بین فردی مبتنی بر رویکرد هیجان مدار بر سازگاری روانی- اجتماعی و سلامت اجتماعی زنان متأهل مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 101-116]
-
آموزش قدردانی
اثربخشی آموزش قدردانی بر همدلی و مهارتهای ارتباطی نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 151-166]
ا
-
ابعاد هویت فردی
تأثیر ابعاد هویت فردی بر نگرش به ازدواج با میانجیگری مؤلفههای افق ازدواج در دانشجویان پسر مجرد تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 82-59]
-
ادراک نابرابری جنسیتی
نقش ادراک نابرابری جنسیتی ، خودانضباطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاههای تهران [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 162-141]
-
ارتباط با همسالان
تحلیل مسیر فراغت خانواده به رشد اجتماعی با واسطه گری کیفیت ارتباط والد-نوجوان و کیفیت ارتباط با همسالان [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 29-44]
-
ارتباط والد- فرزندی
تحلیل مسیر فراغت خانواده به رشد اجتماعی با واسطه گری کیفیت ارتباط والد-نوجوان و کیفیت ارتباط با همسالان [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 29-44]
-
اشتیاق تحصیلی
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان بر اساس کمکطلبی تحصیلی، تدریس تحولآفرین، حمایت اجتماعی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 101-122]
-
اضطراب اجتماعی
نقش هوش اجتماعی و ذهن خوانی از طریق چشم و صدا در پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس مدل کلارک و ولز [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 97-118]
-
اعتماد اجتماعی
پیش بینی بهزیستی اجتماعی و اعتماد اجتماعی از طریق باور به دنیای عادلانه در مراجعین به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 1-12]
-
اعضای هیأت علمی
رابطه بین هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی با شایستگی حرفه ای: مطالعه اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
-
الگوهای حل تعارض
پیش بینی صمیمیت زناشویی زنان بر اساس ذهن آگاهی، الگوهای حل تعارض، حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 102-83]
-
انتخابات
پیش بینی رفتار رأی دهی بر اساس سلامت روان، بهزیستی اجتماعی و خودکارآمدی روانی شهروندان تهرانی در انتخابات [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 43-58]
-
انصاف
ویژگی های روانسنجی مقیاس سبک های تبادل اجتماعی و رابطه آن با صفات شخصیت در دانشجویان شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 151-171]
-
انعطافپذیری شناختی
پیشبینی انعطافپذیری شناختی بر اساس سازگاری اجتماعی و مسئولیتپذیری دانشجویان دختر [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 135-150]
ب
-
بار کاری ذهنی
تاثیر بار کاری ذهنی بر پرسه زنی اینترنتی کارکنان: نقش میانجی سایش اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 58-39]
-
باور به دنیای عادلانه
پیش بینی بهزیستی اجتماعی و اعتماد اجتماعی از طریق باور به دنیای عادلانه در مراجعین به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 1-12]
-
باورهای خرافی
بررسی رابطۀ باورهای خرافی با سبک های پردازش اطلاعات و حس عاملیت در افراد مراجعه کننده به رمال [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 38-23]
-
بهزیستی اجتماعی
پیش بینی بهزیستی اجتماعی و اعتماد اجتماعی از طریق باور به دنیای عادلانه در مراجعین به مراکز مشاوره [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 1-12]
-
بهزیستی اجتماعی
بررسی قدرت تمیزی راهبردهای نفوذ اجتماعی و فرهنگ جمعگرایی سازمانی در تفکیک سطوح بهزیستی اجتماعی در محیط کار [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 167-187]
-
بهزیستی اجتماعی
پیش بینی صمیمیت زناشویی زنان بر اساس ذهن آگاهی، الگوهای حل تعارض، حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 102-83]
-
بهزیستی اجتماعی
پیش بینی رفتار رأی دهی بر اساس سلامت روان، بهزیستی اجتماعی و خودکارآمدی روانی شهروندان تهرانی در انتخابات [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 43-58]
-
بیتفاوتی اخلاقی
اثربخشی آموزش مهارت حساسیت اخلاقی بر کاهش مکانیسم بیتفاوتی اخلاقی و ارتکاب قلدری نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 123-139]
پ
-
پرخاشگری
پیشبینی پرخاشگری دانشجویان بر اساس هوش، خلقوخو و دلبستگی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 65-86]
-
پرخاشگری
پیش بینی رابطه هوش هیجانی و نشخوار خشم با پرخاشگری در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 65-82]
-
پرخاشگری.کودکان
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر میزان توجه و پرخاشگری در کودکان زیر دوازده سال [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-20]
-
پرسهزنی اینترنتی
تاثیر بار کاری ذهنی بر پرسه زنی اینترنتی کارکنان: نقش میانجی سایش اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 58-39]
-
پنهانسازی هویت
چالش های زندگی اجتماعی نوجوانان با هویت اجتماعی خود بهعنوان عضوی از کمیته امداد [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 75-96]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش ادراک نابرابری جنسیتی ، خودانضباطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاههای تهران [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 162-141]
ت
-
تبادل اجتماعی
ویژگی های روانسنجی مقیاس سبک های تبادل اجتماعی و رابطه آن با صفات شخصیت در دانشجویان شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 151-171]
-
تحلیل رفتار متقابل
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر تحمل پریشانی و حل مسئله اجتماعی نوجوانانِ بزهکار [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 45-64]
-
تحمل پریشانی
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر تحمل پریشانی و حل مسئله اجتماعی نوجوانانِ بزهکار [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 45-64]
-
تدریس تحولآفرین
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان بر اساس کمکطلبی تحصیلی، تدریس تحولآفرین، حمایت اجتماعی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 101-122]
-
ترجیح اجتماعی
رابطه رفتار اجتماعی، شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی با رفتار قلدری دانشآموزان: نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 1-20]
-
ترنس سکشوال
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی در افراد دارای اختلال هویت جنسی (ترنس سکشوال) [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 13-28]
-
توجه
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر میزان توجه و پرخاشگری در کودکان زیر دوازده سال [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-20]
چ
-
چالشهای زندگی اجتماعی
چالش های زندگی اجتماعی نوجوانان با هویت اجتماعی خود بهعنوان عضوی از کمیته امداد [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 75-96]
ح
-
حاشیهنشینی
پیش بینی مشکلات تنظیم هیجانی مادران حاشیه نشین شهر تهران بر اساس سبکهای دلبستگی آنان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 117-134]
-
حساسیت اخلاقی
اثربخشی آموزش مهارت حساسیت اخلاقی بر کاهش مکانیسم بیتفاوتی اخلاقی و ارتکاب قلدری نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 123-139]
-
حساسیت بین فردی
نقش تعدیل گری حمایت اجتماعی در رابطه بین حساسیت بین فردی و وابستگی به فضای مجازی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 119-134]
-
حس عاملیت
بررسی رابطۀ باورهای خرافی با سبک های پردازش اطلاعات و حس عاملیت در افراد مراجعه کننده به رمال [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 38-23]
-
حل مسئله اجتماعی
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر تحمل پریشانی و حل مسئله اجتماعی نوجوانانِ بزهکار [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 45-64]
-
حمایت اجتماعی
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان بر اساس کمکطلبی تحصیلی، تدریس تحولآفرین، حمایت اجتماعی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 101-122]
-
حمایت اجتماعی
بررسی رابطه سرمایههای روانشناختی و اجتماعی با سلامت اجتماعی با توجه به متغیر میانجی حمایت اجتماعی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 83-100]
-
حمایت اجتماعی
پیش بینی حمایت اجتماعی دانشجویان بر اساس مولفه های سرمایه اجتماعی و سرمایه روانشناختی در بحران همه گیری کرونا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-163]
-
حمایت اجتماعی
نقش تعدیل گری حمایت اجتماعی در رابطه بین حساسیت بین فردی و وابستگی به فضای مجازی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 119-134]
-
حمایت اجتماعی ادراکشده
پیش بینی صمیمیت زناشویی زنان بر اساس ذهن آگاهی، الگوهای حل تعارض، حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 102-83]
خ
-
خلقوخو
پیشبینی پرخاشگری دانشجویان بر اساس هوش، خلقوخو و دلبستگی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 65-86]
-
خودانضباطی
نقش ادراک نابرابری جنسیتی ، خودانضباطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاههای تهران [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 162-141]
-
خودکارآمدی
پیش بینی رفتار رأی دهی بر اساس سلامت روان، بهزیستی اجتماعی و خودکارآمدی روانی شهروندان تهرانی در انتخابات [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 43-58]
د
-
داغ ننگ
چالش های زندگی اجتماعی نوجوانان با هویت اجتماعی خود بهعنوان عضوی از کمیته امداد [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 75-96]
-
دانشآموزان متوسطه دوم
چالش های زندگی اجتماعی نوجوانان با هویت اجتماعی خود بهعنوان عضوی از کمیته امداد [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 75-96]
-
دانشجو
پیش بینی حمایت اجتماعی دانشجویان بر اساس مولفه های سرمایه اجتماعی و سرمایه روانشناختی در بحران همه گیری کرونا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-163]
-
دانشجویان
نقش ادراک نابرابری جنسیتی ، خودانضباطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاههای تهران [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 162-141]
-
دختران نوجوانان
اثربخشی آموزش قدردانی بر همدلی و مهارتهای ارتباطی نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 151-166]
-
دلزدگی زناشویی
تعیین نقش واسطهای مهارت ارتباطی در رابطه بین ناگویی هیجانی و دلزدگی زناشویی زوجین متقاضی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 135-150]
ذ
-
ذهنآگاهی
پیش بینی صمیمیت زناشویی زنان بر اساس ذهن آگاهی، الگوهای حل تعارض، حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 102-83]
-
ذهن آگاهی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر میزان توجه و پرخاشگری در کودکان زیر دوازده سال [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 1-20]
-
ذهن خوانی از طریق چشم
نقش هوش اجتماعی و ذهن خوانی از طریق چشم و صدا در پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس مدل کلارک و ولز [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 97-118]
-
ذهن خوانی از طریق صدا
نقش هوش اجتماعی و ذهن خوانی از طریق چشم و صدا در پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس مدل کلارک و ولز [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 97-118]
ر
-
رانندگی مخاطرهآمیز
تبیین اجتماعی رانندگی مخاطرهآمیز بر اساس سازه سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 21-40]
-
رشد اجتماعی
تحلیل مسیر فراغت خانواده به رشد اجتماعی با واسطه گری کیفیت ارتباط والد-نوجوان و کیفیت ارتباط با همسالان [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 29-44]
-
رشد اجتماعی
نقش سبکهای فرزند پروری والدین در پیشبینی رشد اجتماعی کودکان پیشدبستان 5 و 6 ساله [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 87-100]
-
رفتار اجتماعی
رابطه رفتار اجتماعی، شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی با رفتار قلدری دانشآموزان: نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 1-20]
-
رفتار رأی دهی
پیش بینی رفتار رأی دهی بر اساس سلامت روان، بهزیستی اجتماعی و خودکارآمدی روانی شهروندان تهرانی در انتخابات [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 43-58]
-
رویکرد هیجان مدار
اثربخشی آموزش غنیسازی روابط بین فردی مبتنی بر رویکرد هیجان مدار بر سازگاری روانی- اجتماعی و سلامت اجتماعی زنان متأهل مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 101-116]
ز
-
زنان سالمند
نقش سلامت روانی و اجتماعی در سلامت جنسی زنان سالمند [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 21-42]
-
زنان متأهل مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
اثربخشی آموزش غنیسازی روابط بین فردی مبتنی بر رویکرد هیجان مدار بر سازگاری روانی- اجتماعی و سلامت اجتماعی زنان متأهل مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 101-116]
س
-
سازگاری اجتماعی
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی در افراد دارای اختلال هویت جنسی (ترنس سکشوال) [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 13-28]
-
سازگاری اجتماعی
پیشبینی انعطافپذیری شناختی بر اساس سازگاری اجتماعی و مسئولیتپذیری دانشجویان دختر [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 135-150]
-
سازگاری روانی اجتماعی
اثربخشی آموزش غنیسازی روابط بین فردی مبتنی بر رویکرد هیجان مدار بر سازگاری روانی- اجتماعی و سلامت اجتماعی زنان متأهل مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 101-116]
-
سایش اجتماعی
تاثیر بار کاری ذهنی بر پرسه زنی اینترنتی کارکنان: نقش میانجی سایش اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 58-39]
-
سبک های پردازش اطلاعات
بررسی رابطۀ باورهای خرافی با سبک های پردازش اطلاعات و حس عاملیت در افراد مراجعه کننده به رمال [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 38-23]
-
سبکهای دلبستگی
پیشبینی پرخاشگری دانشجویان بر اساس هوش، خلقوخو و دلبستگی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 65-86]
-
سبکهای دلبستگی
پیش بینی مشکلات تنظیم هیجانی مادران حاشیه نشین شهر تهران بر اساس سبکهای دلبستگی آنان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 117-134]
-
سبکهای فرزند پروری
نقش سبکهای فرزند پروری والدین در پیشبینی رشد اجتماعی کودکان پیشدبستان 5 و 6 ساله [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 87-100]
-
سرزندگی تحصیلی
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان بر اساس کمکطلبی تحصیلی، تدریس تحولآفرین، حمایت اجتماعی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 101-122]
-
سرمایه اجتماعی
تبیین اجتماعی رانندگی مخاطرهآمیز بر اساس سازه سرمایه اجتماعی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 21-40]
-
سرمایه اجتماعی
رابطه بین هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی با شایستگی حرفه ای: مطالعه اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
-
سرمایه اجتماعی
پیش بینی حمایت اجتماعی دانشجویان بر اساس مولفه های سرمایه اجتماعی و سرمایه روانشناختی در بحران همه گیری کرونا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-163]
-
سرمایه روانشناختی
تاثیر هوش هیجانی و هوش فرهنگی بر مقاومت کارکنان دربرابر تغییر با میانجی گری سرمایه روانشناختی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 140-119]
-
سرمایه روانشناختی
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی در افراد دارای اختلال هویت جنسی (ترنس سکشوال) [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 13-28]
-
سرمایه روانشناختی
پیش بینی حمایت اجتماعی دانشجویان بر اساس مولفه های سرمایه اجتماعی و سرمایه روانشناختی در بحران همه گیری کرونا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-163]
-
سرمایههای اجتماعی
بررسی رابطه سرمایههای روانشناختی و اجتماعی با سلامت اجتماعی با توجه به متغیر میانجی حمایت اجتماعی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 83-100]
-
سرمایههای روانشناختی
بررسی رابطه سرمایههای روانشناختی و اجتماعی با سلامت اجتماعی با توجه به متغیر میانجی حمایت اجتماعی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 83-100]
-
سلامت اجتماعی
تدوین ابعاد اجتماعی سلامت از منظر مدیریت شهری [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 41-64]
-
سلامت اجتماعی
بررسی رابطه سرمایههای روانشناختی و اجتماعی با سلامت اجتماعی با توجه به متغیر میانجی حمایت اجتماعی [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 83-100]
-
سلامت اجتماعی
اثربخشی آموزش غنیسازی روابط بین فردی مبتنی بر رویکرد هیجان مدار بر سازگاری روانی- اجتماعی و سلامت اجتماعی زنان متأهل مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 101-116]
-
سلامت اجتماعی
نقش سلامت روانی و اجتماعی در سلامت جنسی زنان سالمند [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 21-42]
-
سلامت جنسی
نقش سلامت روانی و اجتماعی در سلامت جنسی زنان سالمند [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 21-42]
-
سلامت روان
پیش بینی رفتار رأی دهی بر اساس سلامت روان، بهزیستی اجتماعی و خودکارآمدی روانی شهروندان تهرانی در انتخابات [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 43-58]
-
سلامت روانی
نقش سلامت روانی و اجتماعی در سلامت جنسی زنان سالمند [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 21-42]
ش
-
شاخص
تدوین ابعاد اجتماعی سلامت از منظر مدیریت شهری [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 41-64]
-
شایستگی اجتماعی
رابطه رفتار اجتماعی، شایستگی اجتماعی و ترجیح اجتماعی با رفتار قلدری دانشآموزان: نقش تعدیلکننده جنسیت [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 1-20]
-
شایستگی حرفهای
رابطه بین هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی با شایستگی حرفه ای: مطالعه اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
-
شرطیسازی پاسخگر
افزایش و کاهش عزتنفس ناآشکار از طریق ارائۀ محرکهای زیرآستانهای و ایجاد شرطی سازی پاسخگر در دانشجویان دانشگاه [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 118-103]
ص
-
صفات شخصیت
ویژگی های روانسنجی مقیاس سبک های تبادل اجتماعی و رابطه آن با صفات شخصیت در دانشجویان شهر تهران [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 151-171]
-
صمیمیت زناشویی
پیش بینی صمیمیت زناشویی زنان بر اساس ذهن آگاهی، الگوهای حل تعارض، حمایت اجتماعی ادراک شده و بهزیستی اجتماعی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 102-83]
ط
-
طرحواره درمانی
بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر بهبود سازگاری اجتماعی و سرمایه روانشناختی در افراد دارای اختلال هویت جنسی (ترنس سکشوال) [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 13-28]
ع
-
عزتنفس آشکار
افزایش و کاهش عزتنفس ناآشکار از طریق ارائۀ محرکهای زیرآستانهای و ایجاد شرطی سازی پاسخگر در دانشجویان دانشگاه [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 118-103]
-
عزتنفس ناآشکار
افزایش و کاهش عزتنفس ناآشکار از طریق ارائۀ محرکهای زیرآستانهای و ایجاد شرطی سازی پاسخگر در دانشجویان دانشگاه [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 118-103]
ف
-
فراغت خانواده
تحلیل مسیر فراغت خانواده به رشد اجتماعی با واسطه گری کیفیت ارتباط والد-نوجوان و کیفیت ارتباط با همسالان [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 29-44]
ک
-
کروناویروس
پیش بینی حمایت اجتماعی دانشجویان بر اساس مولفه های سرمایه اجتماعی و سرمایه روانشناختی در بحران همه گیری کرونا [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 179-163]
-
کمکطلبی تحصیلی
مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان بر اساس کمکطلبی تحصیلی، تدریس تحولآفرین، حمایت اجتماعی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 101-122]
-
کودکان پیش دبستان
نقش سبکهای فرزند پروری والدین در پیشبینی رشد اجتماعی کودکان پیشدبستان 5 و 6 ساله [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 87-100]
م
-
مؤلفه های افق ازدواج
تأثیر ابعاد هویت فردی بر نگرش به ازدواج با میانجیگری مؤلفههای افق ازدواج در دانشجویان پسر مجرد تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 82-59]
-
مادران
پیش بینی مشکلات تنظیم هیجانی مادران حاشیه نشین شهر تهران بر اساس سبکهای دلبستگی آنان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 117-134]
-
محرک زیر آستانهای
افزایش و کاهش عزتنفس ناآشکار از طریق ارائۀ محرکهای زیرآستانهای و ایجاد شرطی سازی پاسخگر در دانشجویان دانشگاه [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 118-103]
-
مدیریت شهری
تدوین ابعاد اجتماعی سلامت از منظر مدیریت شهری [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 41-64]
-
مسئولیتپذیری
پیشبینی انعطافپذیری شناختی بر اساس سازگاری اجتماعی و مسئولیتپذیری دانشجویان دختر [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 135-150]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
نقش ادراک نابرابری جنسیتی ، خودانضباطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاههای تهران [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 162-141]
-
مشکلات تنظیم هیجان
پیش بینی مشکلات تنظیم هیجانی مادران حاشیه نشین شهر تهران بر اساس سبکهای دلبستگی آنان [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 117-134]
-
مقاومت در برابر تغییر
تاثیر هوش هیجانی و هوش فرهنگی بر مقاومت کارکنان دربرابر تغییر با میانجی گری سرمایه روانشناختی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 140-119]
-
مهارت ارتباطی
تعیین نقش واسطهای مهارت ارتباطی در رابطه بین ناگویی هیجانی و دلزدگی زناشویی زوجین متقاضی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 135-150]
-
مهارتهای ارتباطی
اثربخشی آموزش قدردانی بر همدلی و مهارتهای ارتباطی نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 151-166]
ن
-
ناگویی هیجانی
تعیین نقش واسطهای مهارت ارتباطی در رابطه بین ناگویی هیجانی و دلزدگی زناشویی زوجین متقاضی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 135-150]
-
نشانگر
تدوین ابعاد اجتماعی سلامت از منظر مدیریت شهری [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 41-64]
-
نشخوار خشم
پیش بینی رابطه هوش هیجانی و نشخوار خشم با پرخاشگری در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 65-82]
-
نفوذ اجتماعی
بررسی قدرت تمیزی راهبردهای نفوذ اجتماعی و فرهنگ جمعگرایی سازمانی در تفکیک سطوح بهزیستی اجتماعی در محیط کار [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 167-187]
-
نقش واسطهای
تعیین نقش واسطهای مهارت ارتباطی در رابطه بین ناگویی هیجانی و دلزدگی زناشویی زوجین متقاضی طلاق [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 135-150]
-
نگرش نسبت به ازدواج
تأثیر ابعاد هویت فردی بر نگرش به ازدواج با میانجیگری مؤلفههای افق ازدواج در دانشجویان پسر مجرد تحصیلات تکمیلی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 82-59]
-
نوجوانان بزهکار
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر تحمل پریشانی و حل مسئله اجتماعی نوجوانانِ بزهکار [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 45-64]
و
-
وابستگی به فضای مجازی
نقش تعدیل گری حمایت اجتماعی در رابطه بین حساسیت بین فردی و وابستگی به فضای مجازی [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 119-134]
ه
-
همدلی
اثربخشی آموزش قدردانی بر همدلی و مهارتهای ارتباطی نوجوانان دختر [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 151-166]
-
هوش
پیشبینی پرخاشگری دانشجویان بر اساس هوش، خلقوخو و دلبستگی [دوره 10، شماره 37، 1399، صفحه 65-86]
-
هوش اجتماعی
نقش هوش اجتماعی و ذهن خوانی از طریق چشم و صدا در پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس مدل کلارک و ولز [دوره 10، شماره 40، 1399، صفحه 97-118]
-
هوش فرهنگی
تاثیر هوش هیجانی و هوش فرهنگی بر مقاومت کارکنان دربرابر تغییر با میانجی گری سرمایه روانشناختی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 140-119]
-
هوش هیجانی
پیش بینی رابطه هوش هیجانی و نشخوار خشم با پرخاشگری در دانشجویان دانشگاه تبریز [دوره 10، شماره 38، 1399، صفحه 65-82]
-
هوش هیجانی
رابطه بین هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی با شایستگی حرفه ای: مطالعه اعضای هیأت علمی دانشگاهها [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 22-1]
-
هوش هیجانی
تاثیر هوش هیجانی و هوش فرهنگی بر مقاومت کارکنان دربرابر تغییر با میانجی گری سرمایه روانشناختی [دوره 10، شماره 39، 1399، صفحه 140-119]